יונידן - גלאי הרדאר היפני הטוב בעולם




שימו לב רוכשי מכשירי יונידן בחו"ל

תוכנת ההפעלה של המכשירים שלנו מדגם R7IL הינה שונה מתוכנת ההפעלה של המכשירים הנמכרים בארה"ב ועברה התאמות ושינויים רבים.
מערכות השרות שלנו מאפשרות לנו להתחבר למכשירים בגירסת R7IL ואין באפשרותינו לתת שרות למכשירים מדגמים אחרים.
במידה ואתם מתכוונים לרכוש מכשיר בחו"ל או רכשתם כבר מכשיר בחו"ל שימו לב שאת השרות תקבלו מהמשווק שממנו נרכש המכשיר.
כמו כן לא תתאפשר טעינת בסיס נתונים של מדינת ישראל למכשירים שאינם מדגם R7IL



כווץ הכל | פתח הכל

שרות תמיכה אחריות ותיקונים

שרות ותיקונים

תיקונים בזמן תקופת האחריות
1. לטובת תיקון/שרות על ידי החנות יש להביא את המוצר לחנות בה נרכש, יש לציין בפרוט מה התקלה
ורצוי לאמת את התקלה עם צוות החנות. לאחר העברת המכשיר אלינו על ידי החנות
תועבר לחנות הצעת מחיר לתיקון המכשיר. לאחר אישור ההצעה המכשיר יתוקן ויוחזר לחנות.

תינתן אחריות של 6 חודשים על התיקון הספציפי שבוצע במכשיר.


תיקונים לאחר סיום תקופת האחריות
ניתן להביא את המכשיר למשווק/חנות בו נרכש המכשיר או להיעזר בתמיכה שלנו במייל
1. לטובת תיקון המכשיר ישירות על ידינו יש למלא טופס תמיכה ולהסביר את מהות התקלה.
הנציג הטכני ינחה את הלקוח האם לשלוח רק את המכשיר או לשלוח גם אביזרים מסויימים.
2.במידה ולא נצליח לפתור את התקלה מרחוק יש לשלוח את המכשיר אלינו בדואר רשום

3. לאחר קבלת המכשיר, הוא יעבור בדיקה בעלות של 120 ש"ח, לאחר הבדיקה תשלח
ללקוח הצעת מחיר לתיקון.
4. הלקוח יוכל לאשר את התיקון ולהשלים את עלות הבדיקה לעלות התיקון המלא,
או לדחות את התיקון ולשלם את עלות הבדיקה בלבד.
5. התשלום עבור התיקון/בדיקה יבוצע בכרטיס אשראי באתר בלבד.
6. התקשורת עם המעבדה הינה במייל בלבד.
7. תינתן אחריות של 3 חודשים על התיקון הספציפי שבוצע במכשיר.
8. לא ינתנו הצעות מחיר לתיקון במייל ללא קבלת המכשיר לבדיקה.


תמיכה טכנית

שים לב
השרות שלנו אינו מרכזי, הלקוח יקבל את השרות בחנות בה רכש את המכשיר בלבד.
אנו לא מפעילים רשת של נקודות שרות.
החנות בה נרכש המוצר היא הכתובת לקבלת השרות הטכני.
תמיכה טכנית והדרכה על תפעול המכשיר ינתנו ע"י החנות בה נרכש המוצר.

מחיר המוצר כולל את הזכות לקבלת עדכוני בסיס נתונים לכל משך הפעלת המוצר ע"י הלקוח.
תמיכת יבואן ניתנת במייל בלבד, אנו לא מפעילים מוקד תמיכה טלפוני.
לקבלת תמיכה ושאלות טכניות יש למלא טופס תמיכה באתר ולציין בפרוט מה הסיוע הנדרש.
לתמיכה בנושא התקנות תוכנה וביצוע עדכונים נא למלא טופס תמיכה ליצירת קשר עם נציג טכני.
על רוכשי מכשירים בחנויות אינטרנטיות לקחת בחשבון כי את השרות יקבלו מאותה חנות בה רכשו
את המוצר גם אם היא מרוחקת מאזור מגוריהם.


אחריות

ספק: גי אי יעוץ ומע' אלק בע"מ . תנאי האחריות: החברה מספקת אחריות למשך שנה אחת, לבעלים הקמעונאי המקורי,
שמוצר Uniden זה יהיה חופשי מפגמים בחומרים ובעבודה עם המגבלות או החריגות המפורטים להלן.

אחריות: אחריות זו למשתמש המקורי תסתיים ותהיה ללא השפעה נוספת 12 חודשים לאחר תאריך הרכישה הקמעונאית של הלקוח המקורי, ובתנאי
שהלקוח יציג חשבונית ובה מופיע המספר הסידורי של המכשיר שרכש.
האחריות אינה תקפה אם המוצר:
א: נפגם או שלא תוחזק בהגיון או על פי צורך הכרחי
ב: שונה, או נעשה שימוש במוצר במערכות המרה, תת - מכלולים או תצורות שאינן נמכרות על - ידי חברת Uniden
ג: הותקן באופן לא תקין
ד: תוקן על - ידי אדם/גוף שאינו מרכז שירות מורשה של Uniden עבור תקלה או תקלה שמכוסה על - ידי כתב אחריות זה
ה: שנעשה בו שימוש יחד עם ציוד או חלקים או כחלק מכל מערכת שאינה מיוצרת על - ידי Uniden
ו: הותקן או תוכנת על ידי אדם/גוף , שלא לפי המפורט במדריך ההפעלה של מוצר זה.
ז: נשבר נרטב מנוזל או נפגע מגורם חיצוני כלשהו

הצהרת פיצוי: במקרה שהמוצר עומד בתנאי אחריות זו בזמן בו אחריות זו תקפה, ספק האחריות יתקן את הפגם ויחזיר אותו לבעלים הקמעונאי
ללא תשלום עבור חלקים, שירות או כל עלות אחרת (למעט משלוח וטיפול) שיחולו על ספק האחריות או נציגיו בקשר עם ביצוע אחריות זו.
האחריות המוגבלת האמורה לעיל היא האחריות הבלעדית והאחרת הנוגעת למוצר, והיא כלולה בכל אחריות אחרת מכל סוג שהוא,
בין אם מפורשת, משתמעת או נובעת מתפעול החוקים, לרבות, בין היתר, ללא הגבלה אחריות לסחירות או התאמה למטרה מסוימת

מטרה: אחריות זו אינה מכסה או מסבירה את ההשלמה או השכר של נזקים מקריים או תוצאתיים. מדינות מסוימות אינן מאפשרות אי הכללה
או הגבלה של נזקים מקריים או תוצאתיים, ולכן ההגבלה או ההדרה לעיל עשויים שלא לחול עליך.
תמורה משפטית: אחריות זו מעניקה לך זכויות משפטיות ספציפיות. אחריות זו קיימת רק במדינת ישראל.
הליך למימוש קבלת אחריות: אם לאחר ביצוע ההוראות במדריך הפעלה זה, אתה בטוח כי אכן המוצר פגום, הכנס את המוצר בזהירות (רצוי באריזתו המקורית).
כלול חשבונית רכישה הכוללת את המספר הסידורי של המכשיר, וכתב המתאר את הפגם שגרם לך להחזיר אותו.
יש להעביר את המוצר אל חברת גי אי, במשלוח מבוטח הניתן למעקב, או למסור את המוצר בנקודת שרות/איסוף מאושרת.